Splošni
pogoji poslovanja
Pravila in
splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu
potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o
elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil Gospodarske
zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko
poslovanje.
Pravila in
splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine
www.vecnispomin.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”), ki jo upravlja DIVITIS
d.o.o., Stara cesta 20, 2311 Hoče (v nadaljevanju “trgovec”), pravice in
obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne trgovine ter uporabnikov, ki
izvršijo preko spletne trgovine nakup (v nadaljevanju: “kupec”).
Pravila in
splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti
uporabnikov in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovcem in
kupcem.
Kupca
zavezujejo pravila in pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa
(oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej
opozorjen na Pravila in pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo
seznanjenost z njimi.
Cene
Za kupce
iz Slovenije so vse cene na spletni strani www.vecnispomin.si izražene v EUR
(trgovec uporablja tudi druge valute). Tudi, če je kupec izbral kot možnost
plačila v drugi valuti, bo njegovo naročilo obdelano in konvertirano v evrsko
protivrednost. Plačilo s strani slovenskega kupca se mora izvesti v evrih.
Stroški
dostave in pošiljanja niso všteti v ceno izdelkov, so pa navedeni kot možnost
ob izračunu vrednosti naročila v košarici pred elektronsko potrditvijo naročila
in nadalje tudi na računu.
Akcijska
cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni artikel za
določen ali nedoločen čas. Akcijske ponudbe veljajo do preklica, razen če ni
navedeno drugače. Kot trgovec si pridržujemo pravico do sprememb cen brez
predhodne najave ali obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in
nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene v spletni trgovini za veleprodajo so
končne in nimajo izkazanega DDV.
Kljub
prizadevanju trgovca, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko
zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v
primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka
oddaje naročila do potrditve naročila, bo trgovec:
a) kupcu
to sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec pa ima v takšnem primeru
možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa
potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; in
b) kupcu
omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v
obojestransko korist in zadovoljstvo.
Naročila
Kupoprodajna
pogodba, ki je sklenjena na daljavo med trgovcem in kupcem je v spletni
trgovini trgovca sklenjena v trenutku, ko trgovec prejme elektronsko sporočilo
o statusu kupčevega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji
sklenjeni in veljajo tako za trgovca kot za kupca. To elektronsko sporočilo ni
potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga,
ampak le obvestilo kupcu, da je trgovec prejel naročilo in da je stekel
postopek preveritve dobavljivosti blaga. Kot stranka/kupec velja pravna ali
fizična oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Vsi navedeni podatki
morajo biti točni. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kadar se
kot stranka / kupec prijavi in izvede naročilo pravna oseba si podjetje Divitis
d.o.o. pridržuje pravico in preveri navedene podatke v registru pravnih oseb,
ki veljajo za področje Republike Slovenije. Naročila in registracijo računov za
pravne osebe lahko izjajajo tudi osebe, ki niso lastniki podjetij. V tem
primeru si pridržujemo pravico do preverjanja istovetnosti registriranih oseb
in se lahko izvede tudi kontrola podatkov. V takšnem primeru pozovemo
registrirano osebo o predložitvi dokumenta, ki izkazuje povezavo med fizično in
pravno osebo. Vsi posredovani podatki so zaupni in nikoli ne bodo posredovani
tretjim osebam.
Kupoprodajna
pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski
obliki shranjena na strežniku trgovca in je dosegljiva vsem strankam preko
njihovih uporačniških računov (Moj račun -> Moja naročila).
Po
prejetem obvestilu o novem naročilu bo trgovec preveril dobavljivosti naročenih
artiklov in kupca seznanil z dobavnimi roki v kolikor izdelki niso na zalogi.
Trgovec v
dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski
pošti obvesti kupca. Naročila ne bodo izvedena v kolikor trgovec ne prejme
dogovorjene vsote na svoj TRR ali katero koli drugo obliko plačil.
Kot
prodajalec si podjetje Divitis d.o.o. pridržuje pravico, da s stranko/kupcem
stopi v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1.
Oddaja
naročila
Opis
tehničnega postopka za oddajo naročila oz. sklenitev pogodbe na daljavo.
1.) Pri
artiklu izberite željene parametre (velikost, barvo, količino,...).
2.) Po
izbranih parametrih kliknete gumb »V košarico«:
2a.) Lahko nadaljujete z izbiranjem in dodajanjem artiklov
2b.) Pregledate košarico (zbrani vsi dodani artikli – predogled naročila)
2c).) Na blagajno (za neregistrirane uporabnike bo potrebna registracija
računa)
3.)
Zaljuček naročila:
V tem
polju vnesete vse potrebne manjkajoče podatke. Pred oddajo naročila preverite
vse navedene podatke. Ko boste vse preverili, kliknite gumb ODDAJ NAROČILO.
Za potrebe
poslovanja Divitis d.o.o. zbira naslednje uporabnikove podatke:
•
ime in priimek,
•
kraj in državo
•
email
•
telefonsko številko,
•
geslo v šifrirani obliki (za registrirane uporabnike) – nam ostane vedno
nevidno
Za potrebe
zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki
dostopajo do spletnega mesta.
Načini
plačila
Trgovec kupcu omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
•
z nakazilom po predračunu;
•
s plačilno oziroma kreditno kartico*
• Spletni plačilni sistem (Paypal)
*Plačilo s
plačilno kartico je možno samo, če so podatki v profilu kupca za plačnika enaki
kot podatki v profilu kupca za imetnika plačilne oziroma kreditne kartice.
Pri
plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali
spremembe načina plačila s strani kupca mora le-ta obvestiti trgovca po spletni
pošti za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
Varnost
Trgovec
uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in
shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja SSL certifikat,
ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Avtorizacije
kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov
pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku trgovca. Za
varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost
svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno
zaščito svojega računalnika.
Trgovec v
spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je
otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.
Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev,
ki so škodljive za otroke. Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali
skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke,
prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen
staršem oziroma skrbnikom. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna
njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj
ali občutka lojalnosti.
Spremembe
pravil in pogojev poslovanja
Trgovec
lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin,
varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne
trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in
ali dopolnjuje pravila in pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil
uporabnike na primeren način.
Vsaka
sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati takoj od
roka od objave sprememb in ali dopolnitev.
Kupec, ki
se s spremembami ali dopolnitvami objavljenih pravil in pogojev poslovanja ne
strinja ne more oddati naročila. Prav tako naj takšna stranka ne uporablja
spletne strani www.vecnispomin.si.
Če stranka
želi preklic registriranega računa naj pisno ali po elektronski pošti obvesti
trgovca.
Trgovec
posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na
njegovi podlagi sprejetimi predpisi.